За інформацією порталу, нова політика щодо рекламних оголошень вступить в силу через 2 тижні. Вона передбачає заборону на розміщення реклами кампаній з первинного розміщення токенів (ICO), іншої активності, пов’язаної з продажем квитків, а також криптовалютных гаманців.

Крім того, Twitter може заборонити рекламу бірж криптовалют, надавши деяким з них право розміщувати свої оголошення у винятковому порядку.

Нагадаємо, що аналогічне рішення Facebook прийняв наприкінці січня. Керівництво соціальної мережі стверджує, що подібні проекти «часто пов’язують з вводять в оману практиками». Про рішення заборонити «будь-які рекламні матеріали по темі криптовалют, включаючи ICO, гаманці та рекомендації з торгівлі в Google стало відомо цього тижня. Заборона почне діяти в червні і торкнеться всіх сервісів, що надаються компанією.