“Це просто смішно. Реклама обходить нові правила Facebook проти криптовалют і ICO шляхом неправильного написання. “BlTC0lN” з L і нулями”.

Facebook заборонив розміщення реклами, пов’язаної з криптовалютами, ICO і бінарними опціонами в минулому місяці по причині того, що вони, на думку адміністрації, можуть вводити користувачів в оману і бути скамами. Компанія зараз намагається відчистити свою рекламну систему після декількох повідомлень від ProPublica про те, що расистська та дискримінаційна реклама може потрапити в маси.

Навіть незважаючи на розробки Facebook в області штучного інтелекту, компанія як і раніше знаходить людей більш надійних в контексті пошуку випадків шкідливого поведінки на сайті. Соціальна мережа наймає тисячі співробітників по всьому світу для боротьби з помилковими новинами і маніпуляціями на виборах. Тепер і биткоин потрапив на їх радар.