Найбільша краудфандинговая платформа Kickstarter не збирається підтримувати інвестиційну модель первинних пропозицій монет (ICO). Про це повідомляє CoinDesk.

“Наша відповідь — стовідсоткове, дуже тверде “ні””, — заявив представник Kickstarter.

Запущена в 2009 році платформа за весь час існування допомогла залучити $3,04 млрд на різні творчі проекти, якщо вірити офіційній статистиці. Для порівняння, за даними CoinDesk ICO Tracker, до теперішнього часу загальний обсяг інвестицій у сферу ICO склав $3,8 млрд.

Крім того, в 2015 році Kickstarter змінив юридичний статус на «громадську корпорацію» після хвилі звинувачень в тому, що майданчик зацікавлена виключно в отриманні прибутку.

Це відносно новий вид реєстрації, який підходить для компаній, що мають соціально важливі цілі і одночасно несуть відповідальність перед акціонерами. Один з трьох співзасновників платформи в минулому порівняв її акції з «володінням правами на популярну пісню».

Тим не менш, незважаючи на схожий вид діяльності, представник компанії зазначив, що Kickstarter не збирається використовувати свій бренд для отримання прибутку на ринку ICO.

«Ми цей варіант не розглядали і не розглядаємо», — резюмував він.

Нагадаємо, напередодні стало відомо про те, що відома краудфандинговая майданчик Indiegogo почала підтримувати ICO-проекти.