За словами Маркуса, поки з існуючими криптовалютами пов’язано дуже багато проблем і негативних факторів, в тому числі високі комісії за перекази і низька швидкість підтвердження транзакцій.

«Коли індустрія почне краще саморегулюватися, коли з’явиться значна кількість гідних продуктів, яким потрібна реклама на платформі, — на цьому етапі ми що-небудь придумаємо, щоб інтегрувати подібні речі», — зазначив Маркус.

Варто відзначити, що в кінці 2017 року він увійшов до складу ради директорів найбільшої американської криптовалютной платформи Coinbase. За словами Маркуса, якщо співтовариство розробників «виправить всі проблеми», то Facebook може переглянути свою позицію.

Така заява пролунала через кілька днів після того, як Facebook заборонив рекламу криптовалют і ICO.

«Ми взяли на озброєння нову політику, що забороняє рекламу фінансових продуктів і послуг, які часто асоціюються з вводить в оману або оманливою діяльністю: бінарних опціонів, первинних пропозицій монет і криптовалют», — говорилося в заяві компанії.

В інтерв’ю Маркус також торкнувся цих питань, зазначивши, що заборона обумовлена прагненням «захистити спільноту». За його словами, шахрайські ICO можуть зіпсувати репутацію всієї криптовалютной галузі, при цьому «велика частина такої реклами була скамом».

Нагадаємо, на початку січня глава Facebook Марк Цукерберг заявив про можливу інтеграції децентралізованих додатків в сервіси платформи.