Дубай оголосив про створення віртуального бізнес-майданчика для бізнесу (B2B) у сфері подорожей. Це є частиною плану ініціативи Дубая 10X, що просуваються урядом.

Основна мета проекту — додати додатковий канал продажів для готелів. Перший етап проекту готовий до тестування. Керівники туризму прокоментували, що Дубай намагається дати мандрівникам прямий вибір на місцевому ринку туризму.

«Дубай позиціонує себе як аналітичний центр і інноваційний лідер, що прагне по-справжньому демократизувати поїздки», — йдеться в заяві про проект.

Ініціатива полягає в тому, щоб надати рішення через blockchain з розумними контрактами між різними сторонами, що беруть участь у виборі маршруту поїздки. Ціни будуть набагато більш прозорими, дозволяючи мандрівникам вибирати більш відповідні поїздки для них і їх сімей або друзів.

При цьому ринок дозволяє більш дрібним підприємствам брати участь пліч-о-пліч з більш великими. Це означає, що навіть більш дрібні гравці в галузі будуть мати однакові можливості для залучення клієнтів. Більш того, більше компаній, які раніше були виключені з ринку, тепер зможуть брати участь і пропонувати свої пропозиції. Це збільшить число співробітників і економічну активність.

Хелал Саїд Альмарри, генеральний директор Dubai Tourism, прокоментував:

«Ми в Dubai Tourism вирішили завоювати репутацію світових лідерів в інноваціях у сфері туризму, що значно прискорює нашу «цифрову, мобільний та соціальну стратегію. Сьогодні подорож зазнає одну з найбільш рішучих секторальних перетворень через радикальних змін технологічних рішень по всіх аспектах споживчого шляху».

Його Високість шейх Хамдан бін Мухаммед бін Рашид Аль Мактум пояснив під час запуску проекту 10X, що інноваційна модель відображає творчий потенціал нації. Основна мета — розвивати державні послуги, перетворюючи в інноваційні ідеї.

Туризм в Дубаї буде знаходитися в тісному контакті з усіма регулюючими органами. Нагадаємо, що Дубай дуже демократично відноситься і до криптовалютам, нещодавно в Дубаї продали 50 об’єктів нерухомості за Bitcoin.